شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیران و خانواده تحت پوشش
در راستای اعزام تاکسیران به مشهد مقدس واسکان ، این سازمان نسبت به پذیرش واعزام تاکسیرانان باشرایط زیراقدام می نماید.
هتل طرف قرارداد :
ردیف
|
نام هتل
|
پارکینگ
|
درجه هتل
|
آشپزخانه مرکزی ورستوران
|
مسافت تاحرم مطهر
|
وسایل بازی کودکان
|
سال ساخت
|
آدرس هتل
|
شماره تماس هتل
|
1
|
نماز
|
دارد
|
سه ستاره
|
دارد
|
5 دقیقه بصورت پیاده
|
دارد
|
1396
|
مشهد میدان طبرسی ، خیابان طبرسی 13 ، هتل نماز
|
051-33692380-5
|
شرایط اعزام تاکسیران :
-
تاکسیرانانی که ازخدمات اعزام هتل استفاده ننموده اند دراولویت ثبت نام قرار دارد.
-
هزینه هر نفربه ازای 3 شب و 4 روز اقامت وبا احتساب صبحانه ، ناهار ، شام به مبلغ 1500000 ریال می باشد که درزمان ثبت نام دریافت می گردد ودر مدت پذیرش و اقامت درهتل هیچگونه هزینه دیگری صورت نمی گیرد .
-
ایاب و ذهاب به عهده خود تاکسیران می باشد .
-
تاکسیرانان به همراه خانواده تحت تکفل می توانند از این خدمات استفاده کنند .
نحوه ثبت نام :
-
مراجعه به اداره رفاه تاکسیران واقع در میدان انقلاب ، خیابان آزادی ، جنب پارکینگ کاوه ، سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی شهر تهران
( درحال حاضر برنامه ریزی هایی برای ثبت تاکسیرانان از طریق سایت انجام گردیده که متقابلاٌ اطلاع رسانی می گردد . )
مدارک مورد نیاز
-
کارنامه هوشمند معتبر
-
همراه داشتن مدارک شناسایی افراد تحت تکفل
-
همراه داشتن کارت عابر بانک در زمان ثبت نام
سایر شرایط :
-
پذیرش:
-
معرفی صادره نامه فقط از تاریخ ثبت شده مندرج درقسمت بالای صفحه تا تاریخ برگشت آن دارای اعتبار می باشد .
-
معرفی نامه صادره به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد و درصورت انصراف ، هزینه پرداختی عودت داده نمی شود .
-
ساعت پذیرش هتل از ساعت 14 تاریخ شروع و ساعت تخلیه از ساعت 11 صبح روز پایان می باشد.
-
همراه داشتن معرفی نامه ، شناسنامه و کارت ملی همه همراهان و کارنامه تاکسیران الزامی می باشد .
-
هتل صرفاً پذیرای افرادی که اسامی ایشان دراین معرفی نامه ثبت شده است و از پذیرش افراد دیگر معذور می باشد و سازمان هیچگونه مسئولیتی درخصوص اسکان وپذیرایی از افراد مازاد نخواهد داشت .
-
لوازم بهداشتی شامل صابون ، شامپو ، دستمال کاغذی ازسوی هتل دراختیار زائرین قرار خواهد گرفت .
-
خدمات هتل :
-
پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام براساس برنامه اعلامی ازسوی هتل صرفاً درمحل رستوان خواهد بود وسروغذا دراتاق ها امکان پذیر نیست .
-
هتل موظف است برنامه غذایی وساعت پذیرایی در رستوان رادربدو ورود دراختیار زائرین محترم قرار دهد .
-
دراتاق های هتل وسایل پذیرایی شامل بشقاب ، سینی ، لیوان ، استکان ، کارد ، چنگال ، قاشق ، قندان ، فلاکس چای ، پارچ آب و یخچال فراهم می باشد وزائرین می توانند جهت دریافت آب جوش به رستوران هتل مراجعه نمایند .
-
هزینه استفاده ازخدمات کافی شاپ ولاندری هتل برعهده تاکسیران می باشد .
-
هرگونه طبغ غذا دراتاق ها ممنوع می باشد .
-
لوازم بهداشتی شامل صابون ، شامپو ، دستمال کاغذی ازسوی هتل دراختیار زائرین قرار خواهد گرفت .
-
شایسته است درحفظ ونگهداری اموال آن کوشا باشید . جبران خسارات وارده از سوی همراهان برعهده تاکسیران می باشد.
-
درمواقع بروز هرگونه مشکل در هتل ویا جهت انعکاس پیشنهادات وانتقادات خود می توانید درکلیه ساعات شبانه روز با مدیریت هتل و یادرساعات اداری باشماره تلفن 113- 114 48048 اداره رفاه تاکسیرانان سازمان تماس حاصل فرمائید و در این خصوص صندوق انتقادات وپیشنهادات در لابی هتل جهت ارتباط بامسئولین سازمان مستقر گردیده است.