شنبه 16 آذر 1398
Menu
شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیران و خانواده تحت پوشش
در راستای اعزام تاکسیران به مشهد مقدس واسکان ، این سازمان نسبت به پذیرش واعزام تاکسیرانان باشرایط زیراقدام می نماید.
هتل طرف قرارداد :
ردیف نام هتل پارکینگ درجه هتل آشپزخانه مرکزی ورستوران مسافت تاحرم مطهر وسایل بازی کودکان سال ساخت آدرس هتل شماره تماس هتل
1 نماز دارد سه ستاره دارد 5 دقیقه بصورت پیاده دارد 1396 مشهد میدان طبرسی ، خیابان طبرسی 13 ، هتل نماز 051-33692380-5
شرایط اعزام تاکسیران :
  1. تاکسیرانانی که ازخدمات اعزام هتل استفاده ننموده اند دراولویت ثبت نام قرار دارد.
  2. هزینه هر نفربه ازای 3 شب و 4 روز اقامت وبا احتساب صبحانه ، ناهار ، شام به مبلغ 1500000 ریال می باشد که درزمان ثبت نام دریافت می گردد ودر مدت پذیرش و اقامت درهتل هیچگونه هزینه دیگری صورت نمی گیرد .
  3. ایاب و ذهاب به عهده خود تاکسیران می باشد .
  4. تاکسیرانان به همراه خانواده تحت تکفل می توانند از این خدمات استفاده کنند .

نحوه ثبت نام :

  • مراجعه به اداره رفاه تاکسیران واقع در میدان انقلاب ، خیابان آزادی ، جنب پارکینگ کاوه ، سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی شهر تهران ( درحال حاضر برنامه ریزی هایی برای ثبت تاکسیرانان از طریق سایت انجام گردیده که متقابلاٌ اطلاع رسانی می گردد . )

مدارک مورد نیاز

  • کارنامه هوشمند معتبر
  • همراه داشتن مدارک شناسایی افراد تحت تکفل
  • همراه داشتن کارت عابر بانک در زمان ثبت نام
سایر شرایط :
  1. پذیرش:
    • معرفی صادره نامه فقط از تاریخ ثبت شده مندرج درقسمت بالای صفحه تا تاریخ برگشت آن دارای اعتبار می باشد .
    • معرفی نامه صادره به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد و درصورت انصراف ، هزینه پرداختی عودت داده نمی شود .
    • ساعت پذیرش هتل از ساعت 14 تاریخ شروع و ساعت تخلیه از ساعت 11 صبح روز پایان می باشد.
    • همراه داشتن معرفی نامه ، شناسنامه و کارت ملی همه همراهان و کارنامه تاکسیران الزامی می باشد .
    • هتل صرفاً پذیرای افرادی که اسامی ایشان دراین معرفی نامه ثبت شده است و از پذیرش افراد دیگر معذور می باشد و سازمان هیچگونه مسئولیتی درخصوص اسکان وپذیرایی از افراد مازاد نخواهد داشت .
    • لوازم بهداشتی شامل صابون ، شامپو ، دستمال کاغذی ازسوی هتل دراختیار زائرین قرار خواهد گرفت .
  2. خدمات هتل :
    • پذیرایی صبحانه ، ناهار و شام براساس برنامه اعلامی ازسوی هتل صرفاً درمحل رستوان خواهد بود وسروغذا دراتاق ها امکان پذیر نیست .
    • هتل موظف است برنامه غذایی وساعت پذیرایی در رستوان رادربدو ورود دراختیار زائرین محترم قرار دهد .
    • دراتاق های هتل وسایل پذیرایی شامل بشقاب ، سینی ، لیوان ، استکان ، کارد ، چنگال ، قاشق ، قندان ، فلاکس چای ، پارچ آب و یخچال فراهم می باشد وزائرین می توانند جهت دریافت آب جوش به رستوران هتل مراجعه نمایند .
    • هزینه استفاده ازخدمات کافی شاپ ولاندری هتل برعهده تاکسیران می باشد .
    • هرگونه طبغ غذا دراتاق ها ممنوع می باشد .
    • لوازم بهداشتی شامل صابون ، شامپو ، دستمال کاغذی ازسوی هتل دراختیار زائرین قرار خواهد گرفت .
  3. شایسته است درحفظ ونگهداری اموال آن کوشا باشید . جبران خسارات وارده از سوی همراهان برعهده تاکسیران می باشد.
  4. درمواقع بروز هرگونه مشکل در هتل ویا جهت انعکاس پیشنهادات وانتقادات خود می توانید درکلیه ساعات شبانه روز با مدیریت هتل و یادرساعات اداری باشماره تلفن 113- 114 48048 اداره رفاه تاکسیرانان سازمان تماس حاصل فرمائید و در این خصوص صندوق انتقادات وپیشنهادات در لابی هتل جهت ارتباط بامسئولین سازمان مستقر گردیده است.